luni, 25 ianuarie 2010

Măgăruşul


Eu şi Iris, ne azvîrlim o minge de tenis marca Wilson. Se prinde în joc şi măgăruşul, pitbulul meu. Urmăreşte cu disperare mingea şi salivează cu ochii ieşiţi din orbite. Sîntem atenţi să n-o captureze, scopul e să-l alergăm. Dacă o interceptează o va distruge dintr-o muşcătură! Ţin mingea la piept cîteva secunde. Sare şi muşcă. Brusc, îi trag un şut în fund. Nu scheaună!
- De ce îl loveşti?
Nu apuc să-i răspund, sîngele îmi înroşeşte cămaşa. Pitbulul e un cîine serios, el nu se joacă, se luptă.


7 comentarii:

  1. Nu este bine deloc...
    A creat un precedent sau este o recidiva ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum e batrin si bolnav. Dar tot vrea sa distruga ceva, asa sint programati. Sigur m-a mai muscat de citeva ori, fara intentie. L-am iertat. A distrus multe mingi si la un moment dat se uita si dupa pepeni:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inteles.
    Intentionam sa-mi folosesc experienta de fost detinator de Riessen Schnauzer si Rotweiller, dar din fericire se pare ca nu este cazul.

    Astept o vizita pe blogul meu ... am publicat o poza simpatica ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ... am citit articolul despre basel !
    De fapt, am citit mult ... maiastra scriitura !
    Curge molcom, ca Busuioaca de Buhotin, te fura, si cand, de la o vreme te uiti la şias, e prea devreme ca sa te mai culci !
    Nu vreau sa fac o gafa, dar imi staruie o intrebare in minte.... cand prietenul Aram se afla in celula politiei, rememora evenimente prin care trecuse bunicul sau in ... 1913, cumva !?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, bunicul a ingropat averea. A. mi-a sugerat sa ma duc in Turcia sa recuperez comoara, el fiind armean ... El spune k stie exact locatia!?

    Magazinul Rons a preluat o locatie eliberata de magazinul Vons (lant), sa nu mai cheltuie la semnul luminos i-au schimbat doar prima litera.

    Ulterior alti armeni i-au copiat si au deschis magazinul Jons. Acesta are acum 9 locatii si citeodata mergem si noi. Despre Aram ar mai trebui scris pentru k este un om diferit...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu siguranta este un om deosebit.
    Pai,in stilul sau ... de ce nu-i da harta d-lui Anthony de la Asigurari ?! L-ar baga direct la spitalul de nebuni !

    Mi-a atras atentia felul in care curgea istorisirea ... fara stridente, fara ura ... pana la momentul pomenit atat de ...aluziv/familiar cand, deoadata nu mai stii ce sa crezi...deh, ca o muscatura de pitbull descrisa in cinci randuri.

    Chestia cu preluarea chiar cool !
    Mai era si varianta cu eliminarea totala a primei litere si dintr-o parte, si din cealalta:
    lantul ons sau on's !
    :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna idea cu harta. Poate si cu un GPS. La Rons cei care au schimbat prima litera n-au proiectat-o chiar identica si se cunostea schema de la o posta. Fetele de la casa erau toate armence, adica zmeoaice (nitica mustata si par pe miini).

    RăspundețiȘtergere